Heipparallaa pitkästä aikaa!
Palasin blogisivulle päivittelemään Word Pressiä sekä lisäosia uudempiin versioihin ja ihan pelästyin huomatessani, että edellinen postaus on toukokuun puolelta! Ihan niin hiljaisena ei kuitenkaan Sydänmuruja ole ollut tarkoitus pitää, vaikka tässä pientä lomantapaista olen viettänytkin.
Heti alkuun hihkun täällä jälleen Hilja-uutisia! Huomenna maanantaina posti tuo nimittäin erittäin odotetun lähetyksen. Hilja Hui ja jännittävä koulupäivä on tullut painosta ja tekijänkappaleet saapuvat kotiin! Jihuu! Vaikka olen nähnyt valmiin taiton useammankin kerran koneen ruudulta, ei sitä silti voi verrata valmiiseen, fyysiseen kirjaan. Siinä hetkessä on omanlaistansa taikaa.
Ja hei! En ole tainnut täällä vielä kertoakaan, että yhteistyö WSOY:n kanssa jatkuu. Allekirjoitin hiljakkoin uuden kustannussopimuksen, jonka kohteesta en vielä voi enempää paljastaa. Ainoastaan sen, että kirja ilmestyy ensi vuoden puolella ja olen siitä älyttömän innoissani! Työ on jo alkanut ja eka kommenttikierros kustannustoimittajan kanssa tekstistä käyty. Palaan asiaan heti, kun voin.

Ja mitäs muuta meillä onkaan ollut tuon viime päivityksen jälkeen…?
Laitan tänne lähiaikoina kuvia ainakin kuopuksen 13-vuotisjuhlista, Yyterin hiekkarannoista, Porvoon vanhasta kaupungista, sen ihanasta hotellista ja koirien kanssa matkustamisesta.
Joo, meidän maltapojat olivat ihan ekaa kertaa reissussa mukana (heidän pisin matkansa autossa on tähän mennessä ollut puolisen tuntia) ja matkan aikana oli huomioitava yhtä sun toista.
Mutta.
Toivottavasti postaus näkyy tavallisesti teille. Mulla on näyttö aika erinäköinen tämän päivityksen jälkeen, mutta te tiedätte. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia ja tämä pätee minuun ja kaikkeen tekniikkaan.
Olipa ihana kirjoittaa taas. Olen pitänyt näppiksen piilossa viimeiset kaksi viikkoa (se on jo ehtinyt pölyttyäkin!) ja koettanut pitää pientä aivolomaa. Ja toimiihan se. Pari kirjaideaa on tässä päivien aikana luovinut aivosolujen väliin ja alkanut siellä kehitellä omia juonikuvioitaan. Katsotaan pääsevätkö ne koskaan ruudulle saakka.
Minä jään tänne jännittämään Hiljan tuloa. Yritän laittaa siitä ehtiessäni Instaan pienen ”unboxaus”-videonkin. Sinne päivittelen muutenkin useammin kuulumisia, joten sydämellisesti tervetuloa seuraamaan Sydänmuruja myös sinne!
Leppeää alkavaa viikkoa!
Halauksin, Erja

